Air Gear Don't cry - you must fly

Объявление

Новости
Я починила телескоп.
Волшебные крылья, с помощью которых
можно летать повсюду, падают с небес.
Я лишь сижу и наблюдаю
за ними каждый день.(с)
________________________________

»» Спустя практически год мы дружным админ составом
решили вернуть к жизни наше детище.
Пока на форуме проходят восстановительные работы,
но мы надеемся, что скоро сможем открыться.

Администраторы:
-
Ren & Kai & Shi
________________________________

Игровое пространство.

дата, время в игре:

события в игре: Игра пока не начата.

Н А В И Г А Ц И Я

Друзья


Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Air Gear Don't cry - you must fly » Для гостей » Несмотря на миниатюрность учреждения


Несмотря на миниатюрность учреждения

Сообщений 1 страница 6 из 6

1

Несмотря на миниатюрность учреждения в карликовом государстве, офшорный банк не бедствует и уж точно не докатился до сдачи в аренду первого этажа здания всяческим проходимцам. Банкам по любым протоколам безопасности запрещается делить помещения с любыми арендаторами, поскольку это создаёт дополнительную уязвимость.

Ровно этим же адресом прикрылись лохоброкеры Pro Trend и Moon X. При этом признаков клонирования у этих ресурсов с Esperio нет, так что скорее мы имеем дело с новым популярным резиновым адресом. Выбор удачный: координаты ещё не растиражированы по сотням и тысячам сайтов, рисков, что на далёкий офшорный остров нагрянет русскоязычный клиент мало. Да ещё и поверхностная проверка через поисковик покажет, что адрес существует и там что-то про финансы. Так что для целей мошенников отлично подходит.

Чарджбэк для возврата средств на карту
Детальное руководство от экспертов
Не менее полезно проверять реальный стаж компаний. В большинстве случаев его выдаёт доменное имя. Esperio уверяет, что работает на благо трейдеров с 2011 года, однако проверка по доменному имени изобличает эту ложь. Сайт  пустили в дело только в мае 2022 года. Это зеркало, как и все прочие засветившиеся на скриншоте Центробанка РФ доменные имена лжеброкера, созданы в середине 2021 года. То есть лоховозка работает не более 1 календарного года. Впрочем, это солидный срок: большинство её коллег не преодолевают рубежа в несколько месяцев. Однако речи о солидном стаже и соответствии заявленному в легенде 2011 году не идёт.

Как чёрный брокер Esperio маскируется под нормального

Отзывы о «Эсперио»
Многие лохоброкеры легко меняют названия и доменные имена своих проектов. Однако этот за название цепляется вот уже скоро год, даже несколько зеркал последовательно запустил, после блокировок за мошенничество.

Причина такой приверженности к названию становится понятна, если поискать отзывы о Esperio. Организаторы лохотрона потратились на изрядное количество платных комментариев, причём в две волны. Первую к запуску лжеброкера летом 2021 года, вторую — на рубеже 2021 и 2022 года. Не пропадать же добру из-за того, что по предписанию Центробанка сайт блокируют за попытку предлагать нелегальные финансовые услуги: всё-таки потратились на написание и размещение на множестве площадок. Эти площадки, правда, выбирали по принципу побольше и подешевле, лишь бы занять места в топе выдачи запросов. Особенно размещение на портале «Брянские новости» доставляет.

Реальные отзывы о Esperio также встречаются: показываем образцы на скриншоте. Жертвы лжеброкеров дружно жалуются на невозможность вывести деньги.

Как чёрный брокер Esperio маскируется под нормального

Схема развода «Эсперио»
Здесь всё стандартно. Выводить сделки на межбанк анонимный лохотрон не может. Трейдинг здесь в лучшем случае имитируют с помощью поддельных терминалов, выдавая учебные симуляторы за реальную торговлю. Лжеброкер работает исключительно на приём средств, непрерывно уговаривая жертв нарастить депозиты под любыми предлогами. Вывод денег из Esperio выполнить не позволят. Разве что некоторым клиентам, которых мошенники признали особо перспективными, позволяли снять тестовую мелочь. Исключительно успокаивая бдительность и выманивая крупные суммы, с которыми аферисты уже не расстанутся.

Заключение
Лжеброкер Esperio потратился на приличный нешаблонный сайт и платные отзывы. Значит, пришёл разводить людей всерьёз и надолго. Такие мошенники опаснее топорно выполненных однодневок, однако изучение их базовой юридической информации позволяет своевременно опознать лохотрон.

Как проверить Esperio на признаки мошенничества?
Чтобы проверить компанию на наличие жалоб и эпизодов введения клиентов в заблуждение, воспользуйтесь бесплатным сервисом ВСЯ ПРАВДА. Скопируйте адрес интересующего сайта и вставьте его в форму. Отправьте заявку и получите полное досье о компании. Также рекомендуем обращать внимание на отзывы других пользователей.

Как получить максимум информации о компании Esperio
Если компания надежная, то всю необходимую информацию можно найти в открытом доступе на сайте организации: государственную лицензию на оказание услуг, стаж работы, политику отношений с клиентами. Такие компании доказывают свою надежность сильной репутацией, поэтому обязательно читайте отзывы других клиентов.

Как отличить официальный сайт Esperio от ресурса мошенников?
Чтобы не попасться на поддельные сайты для хищения средств и личных данных потребителей, нужно проверить корректность доменного адреса, наличие протокола, содержание пользовательского соглашения.

Как вывести деньги от брокера Esperio?
Надежные поставщики услуг проводят прозрачную политику платежей. Документ со всеми правилами и ограничениями должен быть опубликован на официальном сайте компании. Если предприятие удерживает ваши средства и отклоняет заявки на вывод, получите консультацию по чарджбэку от экспертов ВСЯ ПРАВДА

Как распознавать мошенников самостоятельно?
Обращайте внимание на информацию о компании - она должна быть в открытом доступе и не вызывать сомнений. Будьте бдительными, если вас просят оплачивать услуги наперед или требуют доступ к личным данным. А также относитесь критически к предложениям быстро и легко заработать.

0

2

Благодаря переводу большинства клиентов на «Биржу трейдеров», выводить практически было нечего, так как в проекте им сливали все средства. И 3% Сарояна превращались уже в 45 тыс. долларов только с украинских офисов. Так Сергей Сароян процветал на похищенных средствах несколько лет. Однако в итоге его деятельность перешла все границы даже по меркам Teletrade, и мошенника уволили. После этого выяснилось, что специфические таланты, которыми он зарабатывал, не имеют востребованности на рынке труда. Во всяком случае, ни одна компания не предложила ему должности топ-менеджера, на которую он претендовал после карьерных высот в Телетрейд. Ремень пришлось затянуть — уровень жизни мошенника сильно просел, пять лет Сароян проедал заработанные ранее капиталы, так и не сумев себя пристроить.

А затем ему повезло. В «Телетрейд» вспомнили о его таланте к разводу и мошенничеству и решили дать второй шанс. Сароян с радостью ухватился за предложение вернуться. Теперь ему предложили должность еще солиднее — директора клиентских офисов Телетрейд в Европе: Украине, Португалии, Италии, Венгрии, Румынии и Польше. Как директор, он получает солидную долю уже непосредственно со слитых депозитов.

Хвастаться такой неслыханной карьерной удачей и ростом в соцсетях Сергей Сароян не спешит — видимо, бренд Телетрейд не из тех, которые могут повысить социальный капитал. Новоиспеченный директор ограничился сообщением о том, что оказывает Телетрейд услуги консультанта, однако обманутые клиенты вывели афериста на чистую воду. Получено доказательство того, что именно Сергей Сароян руководит сегодня украинским и не только Телетрейд. Он сам признается в этом на видео, раздобытом инициативной группой пострадавших. Видеодоказательство представили на пресс-конференции, прошедшей в июле 2020 года, на экране можно наблюдать встречу нового директора с сотрудниками компании Центр Биржевых Технологий, украинской «дочки» Телетрейд.

Пресс-конференцию провели клиенты, потерявший в Телетрейд деньги. Они хотят обнародовать незаконную деятельность брокера-мошенника и сделать достоянием публики имена всех организаторов махинаций. А также попытаться вернуть свои деньги. Среди огромного количества собранных ими материалов, есть все схемы развода, используемые в Телетрейд. Например, проект «Синхронная торговля» — потомок печально известной (но невероятно прибыльной) «Биржи трейдеров». Живых трейдеров заменили торговые программы. Некоторое время торговые роботы торгуют в плюс. Но затем, когда сумма средств на подключенных счетах достигает нужной отметки, по команде Сарояна программисты Телетрейд меняют алгоритм работы робота так, что программа начинает открывать убыточные сделки, пока депозиты полностью не сольются.

В России правоохранители осведомлены о том, что из себя представляет «Синхронная торговля» — еще в 2018 году было заведено уголовное дело по факту мошенничества в этом проекте.

В 2020 году казахские правоохранительные органы последовали примеру российских и также начали уголовное производство. Арестованы и помещены в СИЗО руководитель казахского филиала Телетрейд и глава Wall Street Invest Partners — дочерней компании.

«Большие боссы» Телетрейд Сергей Шамраев, Мингиян Манжиков и Олег Суворов пытаются замять уголовные дела. Они дают огромные взятки, ежемесячно переводят пятую часть всех поступлений — сотни тысяч долларов. Удалось выяснить также, что мошенников вынуждают 10% прибылей дополнительно отдавать на финансирование войны на востоке Украины. Выходит, что Сергей Сароян, в качестве главы украинского Телетрейд, не только обкрадывает людей, но из этих же средств содержит террористов ДНР и ЛНР, убивающих украинцев.

Двадцать пять лет махинации Телетрейд в Украине проходят мимо внимания властных структур, брокера-мошенника фактически никто не контролирует. Тем временем, количество людей, пострадавших от этой деятельности, насчитывает десятки тысяч, а в офшоры из украинской экономики ежемесячно выводятся миллионы долларов. Почему же полиция, прокуратура и СБУ не желают замечать беспредела, творящегося у них под носом? Источники в компании рассказывают, что Сергей Сароян уверяет управляющих офисов: им нечего бояться, высшие чины киберполиции накормлены и приручены. Если это правда, то Сергей Сароян продолжит безнаказанно разорять страну и ее жителей, заодно спонсируя военные действия против нее же.


Теги статьи: Шамраев СергейЧернобай ВладимирТелетрейдСуворов ОлегСароян СергейООО Телетрейд ГруппМошенничествомошенникиМингиян Манжиков
Статьи по теме:
Строитель Егоров в поисках судебной снисходительности
Развод Ильи Клигмана на $1 млн оценили условно. Игорь Юрасов и Башир Куштов раскаялись за попытку "отмазать" разыскиваемого за хищение 7 млрд руб. из банка "Агросоюз"
Российского адвоката осудили на три года за аферу на 7,4 миллиона рублей
В сети начали зарабатывать на имени генерала Суровикина
Гость связал россиянку поясом от кимоно и ограбил ее
Распечатать Послать другу

0

3

Hello. And Bye.

0

4

Are you ready to stand out? ??

Intro: With countless brands vying for attention, making your brand shine is essential! Explore pro tips from top branding experts on creating an irresistible brand narrative in this stimulating forum discussion. ?? Let's ignite the conversation and shine like stars in our respective industries! ??

Question 1: Can you share your brand's journey? How did it resonate with your audience? ??

Question 2: Let's talk on designing logos and branding elements that catch everyone's eye! ?? What brands have impressed you? ??

Question 3: What's your approach ahead of trends and embrace innovation? ?? Share your insights new horizons! ??

Question 4: Tell us about your online presence? Engaging with your audience - let's discuss! ??

Question 5: How do you build trust and loyalty with customers? ?? What keeps them coming back! ??

Conclusion: As we wrap up this enriching discussion, explore TellGrade, the experts that can enhance your brand's shine. ?? Check out their expertise at TellGrade.com!

??? Your thoughts? ?? Jump into the discussion and contribute your insights. Together, we'll inspire, learn, and conquer the challenges of standing out in the bustling market! ??

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????

0

5

Здравствуйте!
Максти поставляем полный комплект зданий из легких конструкций включающий каркас, стеновое и кровельное ограждение, метизы, окна, двери, ворота.
Каркасы зданий и сооружений хозяйственного, складского и жилого назначения из оцинкованного профиля собственного производства: Комплексы для КРС, птицекомплексы, конюшни, зернохралища, овощехранилища,сенохранилища, складские здания, торговые комплексы, СТО, гаражи…
Вы можете заказать у нас быстромонтируемые строения

0

6

Top 10 Customer Support Outsourcing Companies in 2023 | Helpware
Outsourcing customer support is a great way to provide affordable but reliable service to your clients. Whether for voice or non-voice applications, there are plenty of excellent customer support...
Written by Dana Mahoney
Sunday, Jan 22
Table of Contents
Outsourcing customer support is a great way to provide affordable but reliable service to your clients. Whether for voice or non-voice applications, there are plenty of excellent customer support outsourcing companies that fit every requirement.
But then again, why even think about outsourcing? Isn’t local talent good enough to provide the service needed by a company’s customers? Plus, wouldn’t it be a disservice to customers if a company farms out its frontline operations to contractors?
What Is Customer Support Outsourcing?

By now, the best customer service companies should know the value of customer support and why it’s an essential cog in an organization. Like sales and marketing, customer service should already be in play during a company’s first day, as they are the group that comes into direct contact with clients.
The main goal of customer support is to keep customers happy by attending to their needs and responding to their questions. However, it’s also a way to instill loyalty and generate additional sales. To do so, an outsourcing company must have its support team available whenever the customer needs it. Outsourcing customer support allows companies to maintain an around-the-clock service team managed by industry veterans and experts.
Advantages of Customer Support Outsourcing
Admittedly, not all company startups have leaders who are experts in every facet of their operations. Given their many responsibilities, many startup founders accept that they can’t do everything themselves. Non-core competencies such as customer service can benefit from outsourcing.
Turning the service over to competent experts lets companies benefit from a bigger source of talent from all over the world. At the same time, companies that outsource customer support enjoy reduced payroll without sacrificing service quality. Other benefits of outsourcing include:
More Opportunities to Grow the Business
By assigning customer support to expert outsourcing service providers, leaders can instead turn to scaling the business. Overseeing the day-to-day operations can already take much of management’s time, and customer support is equally demanding. To help executives focus on the big picture, they’ll need to partner with the best service companies that know what they’re doing.
Enhance Customer Experience
Given the opportunity to communicate and interact with customer service, many customers will express their satisfaction in getting their voices heard. If customer service companies and their team address customers’ issues in a satisfactory way, they’re more than likely to remain customers.
A pleasant customer experience will almost always lead to longer retention and a significantly higher customer lifetime value (CLV). This isn’t to say a stellar customer experience is only possible through outsourcing. Rather, the chances of improving customer satisfaction come with a continuous and consistent level of service. Providing a highly specialized, dedicated team of professionals from day one is a great way to achieve this quickly.
Top 10 Customer Support Outsourcing Companies

We’ve narrowed down the list of companies with great customer service to the top 10 most prominent ones in 2022. We’ll also provide a brief description and highlight the main strong points of each outsourcing company.
1. Helpware

Helpware started in 2015 with the initial goal of providing support to startup companies. Over the years, the company has grown big and is confident enough to provide both enterprise and small business customer service outsourcing solutions.
Providing back office, technical, and customer support, Helpware specializes in assisting companies in various support areas. This includes Omnichannel Customer Support, Technical & IT Support, Content Moderation, CX Consulting Services, Back Office Support, Data Labeling, Digital Marketing Solutions, and Cyber Security. The company provides only dedicated agents, in-house training, and equipment to help its clients boost their productivity from day one. Now it’s one of the top customer service companies in the US and European markets with numerous awards and positive reviews from satisfied clients on Clutch and other reputable platforms. Helpware’s people-focused culture seems very attractive to businesses sharing the same philosophy.
Pros:
1. Shows outstanding flexibility when providing for clients’ specific needs. This means its support can scale along with your company’s growth.
2. Offers turn-key solutions, so you don’t have to look for either option separately.
3. Helpware’s focused on developing its people and their skills and it pays off handsomely, especially in customer support outsourcing contracts. Some global brands are happy to have their customer support outsourced to Helpware.
2. Sykes

U.S.-based Sykes is one of the pioneers of the BPO industry. Established in 1995, the company trailblazed its way to the top and was one of the first BPOs to open multiple locations. In 2021, the Sitel Group acquired Sykes to widen its reach and increase its capacity.
Sykes is one of the top 10 service companies and leading service providers of demand generation and customer engagement services, with clients included in the top 2000 companies worldwide. At the core of Sykes’ business are its staple services: outsourcing, customer experience, service to sales, digital transformation, and brand extension.
Pros:
1. Sykes maintains a pool of service agents from its clients’ home countries.
2. The company is well-versed in matters concerning data privacy. Specifically, Sykes follows various privacy guidelines, including HIPAA compliance and Payment Card Industry (PCI) data security certification.

3. Ascensos


Founded in 2013 in the UK, Ascensos is one of those outsourced customer service companies that wanted to change the customer experience by applying a personal touch to customer care. The company is now Europe’s number-one customer support outsourcing company, providing bespoke customer experience solutions to clients around the world. In addition, its contact center operation locations include the UK, Romania, Turkey, and South Africa.
Pros:
1. Ascensos is more nearshore than an offshore support center, so location and time zone differences aren’t as pronounced as operations in Asia and South America.
2. Companies that outsource customer service to Ascensos value the fact that it supports diversity and inclusivity among staff while focusing on promoting happiness as a key asset among its workforce.
3. Although there aren’t any published pricing rates, instead, Ascensos will individually respond to requests for quotes, the prices of this outsourcing customer service company are more than affordable.
4. Teleperformance

With more than 40 years of experience in the BPO industry, Teleperformance is an established leader in solution design, business optimization strategies, and front-office customer support. It also offers back-office services such as finance and accounting, collections, and technical support.
Pros:
1. Teleperformance is a truly global service provider. It operates in 80 countries and employs more than 330,000 agents speaking over 265 languages and deservedly belongs to a league of good customer service companies. You won’t find it difficult to get support in the language and location you require.
2. Clients also appreciate the company’s expertise in providing omnichannel solutions.
5. VXI

VXI Global Solutions is one of those outsourcing agencies that offer customer care and customer experience (CX) solutions to some of today’s major global brands. In addition, the company offers contact center and BPO services, omnichannel and multilingual support, software development, CX innovation, quality assurance (QA), and infrastructure outsourcing. VXI employs more than 35,000 workers in 43 countries throughout North America, Asia, Europe, and the Caribbean.
The company also prides itself on its ability to help clients resolve major CX and employee experience (EX) pain points and take their customer service systems to the next level. Like any modern BPO, VXI employs omnichannel support services to enhance communication coverage for clients. Also, VXI provides additional analytics and insights generation services so clients can learn as they go.
Pros:
1. High CX expertise leads to enhanced customer and employee experience.
2. VXI displays an uncanny ability to scale up or down to fit its client’s capabilities.
6. InfluX

In its quest to build the world’s first remote-only CX team, InfluX managed to recruit employees from more than 120 cities worldwide. This strategy also lets them provide 24-hour customer support outsourcing solutions within the client’s time zone. In addition, InfluX creates specialized customer experiences that reflect the client’s vision, voice, and values.
Pros:
1. Less dependence on automation and more on human interaction make for a better customer experience.
2. Having employees in every time zone solves the common offshore problem of mismatched time schedules between clients and outsourcing companies.
3. Pay-as-go pricing may be attractive to some clients who prefer flexible packages.
7. Skycom

Skycom is also on the list of nearshore outsourcing companies that specialize in multi-continent support services. The company employs native English contact center agents with experience in multiple industries. Skycom also offers a full range of services, including business process outsourcing, telemarketing and sales, customer support, and healthcare. With more than 15 years of experience, Skycom also employs over 2,000 workers assigned to 35 clients in five countries.
Pros:
1. Nearshore operations mean fewer problems dealing with time zone and distance differences.
2. Skycom covers a wide range of industries, including healthcare, travel, utilities, IT, finance, retail, and telecommunications.
8. Integra

Integra’s differentiator is its focus on training its workforce in customer psychology. This means company-provided support agents are more sensitive in detecting changes in the customer’s voice or tone. As a result, they can respond to these changes to defuse any tension and lead the customer into a more positive mindset. Starting with four employees in 2004, Integra currently employs more than 1,400 workers stationed across four countries. It handles customer service duties over the phone, email, live chat, or social media.
Pros:
1. Integra offers some of the most cost-effective solutions in the industry.
2. Sales psychology is also an incredible asset to have if you work in a customer support outsourcing company.
9. Telus

Telus International is one of the world’s leading digital CX innovators. In particular, it designs and produces next-generation digital solutions for brands all over the world. This is one of the Canadian top IT outsourcing companies that provide IT services and multilingual customer service to industries such as technology, media, communications, eCommerce, financial technology, travel, hospitality, automotive, healthcare, and games.
Pros:
1. Telus International is a premium multilingual contact center. It is one of those IT support outsourcing companies that offer top-tier customer support services in various countries and more than 50 languages.
2. Telus is famous among IT services outsourcing companies for organizing an annual charitable initiative called “Telus Days of Giving.” In particular, the company taps 225,000 volunteers from its offices to complete various service projects across its many host countries.
10. Arise

Arise is a 25-year-old United States-based company that specializes in providing support outsourcing services across the USA. It employs more than 60,000 remote agents in the U.S., Canada, and the United Kingdom. Unlike a traditional BPO, Arise utilizes a network of service partners to provide the needed customer service experiences. In addition, the Arise Platform helps companies lower expenses. As a result, Arise clients report an average 25% reduction in contact center service total costs, which is why clients want to outsource customer service small business really needs.
Pros:
1. Arise deploys a tiered security approach in its communications with clients. This ensures they preserve the confidentiality of documents or files sent over. It also means Arise conforms to widely accepted data privacy regulations such as HIPAA, CCPA, and others.
2. Arise also focuses its employment on local talent, hiring residents of the U.S., UK, and Canada. This means stable employment for the company and an easier method of hiring or replacing staff members.
Choose the Best Outsourcing Companies That Fit Your Needs
Deciding which outsourcing providers to contact for your customer support outsourcing needs? Perform the necessary research before settling on your choice. For instance, some customer service outsource companies on our list might command a pricing structure higher than what your budget holds.
In addition, consider your company’s specific requirements and areas for improvement. Do you need a customer support team focused on CX? Or, do you prefer having sales psychology-trained outbound callers who can close deals? Finally, does the appeal of higher-cost nearshoring resonate better than offshore talents a few time zones away?
No one-size-fits-all solution exists when it comes to customer support outsourcing. However, if you want a highly flexible and secure customer service solution that utilizes modern technology throughout the various stages, try the best companies for customer service. These largest outsourcing companies not only supply the best talent, but also the best equipment and training to prepare them.

0


Вы здесь » Air Gear Don't cry - you must fly » Для гостей » Несмотря на миниатюрность учреждения


Рейтинг форумов | Создать форум бесплатно